Om via de site van De Kroepoekfabriek kaartjes te kunnen bestellen, heb je een account nodig van Stager. Je kunt er gemakkelijk eentje aanmaken en hiermee inloggen. Betalingen gaan via iDeal of per creditcard. Houd je benodigdheden voor internetbankieren bij de hand. Hier volgen de stappen:
Nog geen account?
Klik op de knop ‘Tickets Kopen’ op onze website bij het programma-item naar keuze. Klik op ‘KIES’ achter de kaartsoort, en selecteer de gewenste hoeveelheid. Je kan vervolgens verder winkelen of je bestelling afronden. Als gaat afronden moet je registreren. Klik hierop, vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘bewaar’. Let op: de bevestiging van de aankoop van je tickets en de tickets zelf krijg je op het e-mailadres dat je voor dit account invult. Bij het plaatsen van de bestelling verschijnen vervolgens de betaalopties. Vink het vakje voor ‘Ik accepteer de Algemene Voorwaarden en de Privacy Policy’ aan en kies voor de gewenste betaalmethode. Volg vervolgens de instructies van je bank. Daarna kom je terug in Stager kan kan je je tickets downloaden. Niets ontvangen? Check ook je SPAM-box/Ongewenste e-mail even. In de e-mail zijn de tickets als .pdf-bestand bijgevoegd. Neem de tickets geprint of op je telefoon mee naar het event. Echt niets ontvangen? Log in dan nogmaals in op Stager via onze website. De tickets zijn daar onder het kopje “Bestelhistorie” terug te vinden. Niets gevonden? Bel of mail naar De Kroepoekfabriek op 010-4455580 of [email protected].
Al wel een account?
Klik op de knop ‘Tickets Kopen’ op onze website bij het programma-item naar keuze. Selecteer de gewenste ticketsoort en klik op ‘Kies’. Geef vervolgens het gewenste aantal aan en klik op ‘plaats bestelling’ of ‘verder winkelen’. Bij het plaatsen van de bestelling verschijnen de betaalopties. Vink het vakje voor ‘Ik accepteer de Algemene Voorwaarden en de Privacy Policy’ aan en kies voor de gewenste betaalmethode. Volg vervolgens de instructies van je bank. Daarna kom je terug in Stager en kan je je tickets downloaden. Ook worden ze per e-mail naar je toegezonden. Niets ontvangen? Check ook je SPAM-box/Ongewenste e-mail even. In de e-mail zijn de tickets als .pdf-bestand bijgevoegd. Neem de tickets geprint of op je telefoon mee naar het event. Echt niets ontvangen? Log in dan nogmaals in op Stager via onze website. De tickets zijn daar onder het kopje “Uw Tickets” terug te vinden. Niets gevonden? Bel of mail naar De Kroepoekfabriek op 010-4455580 of [email protected].
Hoe koop ik de Rabotickets?
Wanneer je op ‘Tickets kopen’ hebt geklikt of via Facebook op ‘Find tickets’ klikt, kom je in de webshop. Ga eerst naar het menu (linksbovenin) en klik op ‘Login’. Login met de bestaande gegevens en de opties voor tickets met Rabokorting verschijnen in het overzicht, mits je door ons bent aangemerkt als rechthebbende (lees wat verder hieronder wat je daarvoor moet doen). Bij het plaatsen van de bestelling verschijnen de betaalopties. Vink het vakje voor ‘Ik accepteer de Algemene Voorwaarden en de Privacy Policy’ aan en kies voor de gewenste betaalmethode. Volg vervolgens de instructies van je bank. Daarna kom je terug in Stager en kan kan je je tickets downloaden. Ook worden ze per e-mail naar je toegezonden.